torsdag 2 februari 2012

Tatuerare?

Oj jestas amalia... Har länge funderat på hur jätte roligt det sku vara att börja tatuera! (jo, belive it or not, men dom säger faktist att jag kan teckna...)
Igårkväll gjorde jag det otroligt stora OCH DYRA beslutet och beställde en tatueringsmaskin åt mej, med alla tillbehör. Hoppeligen kommer den imoron, senast på måndag. Tänker börja tatuera på "harjoitusnahka" och sen så småningom blir min karl och mina kompisar !offer! ;) Ojoj ska bli jätte spännande!!

Väntar...

(bilder på en teckning jag ritade för nån vecka sedan)

2 kommentarer:

  1. och tatuera maaasssor på grisskinn före du gör på en riktig, många tatueraren övar fler år:D för de är ju hela livet på nån, annors fin bild:)

    SvaraRadera
  2. Frågade en tatuerare jag känner hur man ska träna? Hennes svar var:
    "på din karl, dina vänner och dina egna ben"
    Jag gör de mera som hobby och tar nog inte vatten över huvude med nått jag inte klarar av ;)

    Och tack :)

    SvaraRadera