fredag 13 juli 2012

Nassebebisar 3 veckor gamla <3

Hade idag första gången mina 9 små bebisar ut i "hagen". Dom var helt ur lyckliga! :) Dom bökade runt och åt massor med gräs! Hade Saga (min nasse som jag behåller) länge i famnen och hon blev till slut en riktig gose sjuk liten sak! Sötis <3

Myste också en lååång stund med Louie, mys grisen min!

Här kommer lite bilder (då nu systemaren såklart är med överallt!) ;)

Bild 1: Solbackens Tor (bokad!)
Bild 2: Louie, min mysgris <3
Bild 3: Solbackens Frigg (till Salu)
Bild 4: Solbackens Lin (till Salu)
Bild 5: Solbackens Heimdal (bokad!)
Bild 6: Solbackens Loke (till Salu)
Bild 7: Solbackens Saga (min Nasse)
Bild 8: Solbackens Frej (till Salu!)
Bild 9: Jag och Saga gosar!

Fattas från bilderna:
Solbackens Oden
Solbackens Freyja



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar