lördag 26 januari 2013

Ett möss, flera mössor

Blörp random. Borde väl börja laga mej färdig för kvällen så småningom? Men här sitter man ännu och latar sej. Fast lite skönt måste jag nog säga att det är! Några minuter lathet ännu, sen iväg och möta upp Pia och sedan vidare på födelsedagsfest till Karis skogarna :)

Igår var jag och välkomnade lilla fröken till världen. Jag är helt stum, hur en människa kan vara så liten och så fruktansvärt vacker! Satt och funderade, då hon låg och knyrrade i min famn, att har min "stora" pojke någonsin varit sådär liten?? Nej, det har han ju inte eftersom denna tösens födselvikt var lite mindre. Men tycker oberoende att han aldrig varit ens nära på sådär minimal.. Men antar att man bara har glömt hur liten en nyfödd egentligen är <3 data-blogger-escaped-br="">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar